Płatności w Tulisie.pl

Gdzie mogę znaleźć paragon do mojego zamówienia?

Paragon w wersji PDF do każdego zamówienia odnaleźć można w wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia. Do każdej paczki staramy się także dołączyć go w formie fizycznej.

Czy mogę prosić o kopię paragonu lub faktury?

Aby otrzymać kopię paragonu lub faktury prosimy o kontakt na biuro@tulisie.pl

Czy mogę prosić o fakturę?

Oczywiście jest to jak najbardziej możliwe. Należy pamiętać jednak, żeby zaznaczyć chęć otrzymania faktury oraz podać niezbędne dane na etapie składania zamówienia. Do zamówień bez jednoznacznej informacji dotyczącej chęci otrzymania faktury wystawiony zostanie paragon. Po jego stworzeniu nie będzie możliwe już wystawienie faktury - zgodnie z rozporządzeniem zgodnie z art. 106b ust. 5-7 ustawy o VAT.

Czym są płatności odroczone PayPo?

Płatności PayPo to metoda płatności odroczonej. Zamawiasz dziś, a płacisz po 30 dniach. Wszystkie najważniejsze informacje znajdziesz pod tym adresem. https://tulisie.pl/platnosci-odroczone-paypo

Moje zamówienie nie zostało opłacone - jak to naprawić?

Jeżeli nie udało Ci się dokonać płatności za zamówienie za pomocą szybkich płatności, możesz dokonać tego na trzy sposoby: - jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, możesz ponowić płatność logując się na Twoje konto. - jeżeli nie posiadasz konta w sklepie, możesz dokonać przelewu tradycyjnego na odpowiednią kwotę na numer konta 18 1140 2004 0000 3302 7660 3346. Jeżeli wyślesz nam potwierdzenie przelewu realizacja Twojego zamówienia odbędzie się szybciej. - możemy wysłać do Ciebie pacz...