Czy mogę zmienić adres dostawy?
Home
>
Wysyłka i dostawa w Tulisie.pl
>
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, zmiana adresu jest możliwa w przypadku, gdy kurier nie odebrał jeszcze od nas paczki. Odbiory realizowane są do godziny 13.
W przypadku chęci zmiany adresu lub metody doręczenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 573-499-901.
Updated:
Feb 22, 2021
Other Articles
Do której godziny mogę zamówić produkt, żeby przesyłka wyszła do mnie tego samego dnia?
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Wysyłka produktów
Od czego uzależniony jest czas wysyłki? Dlaczego jeden produktu ma czas oczekiwania 2, 4, 7 albo 14 dni?
Jadę do rodziny/na wakacje, czy może wysłać produkt do miejsca pobytu?
Status dostępności "produktu to Czekasz kupujesz taniej" - co to oznacza?